Organizace konferencí
Výsledky vyhledávání
Našli jsme 27 freelancerů pro kategorii Organizace konferencí
Virtuální asistentka/social media manager
V oblasti administrativy se pohybuji již přes 20 let, během té doby jsem nasbírala spoustu zkušeností. Nabízím své služby jako virtuální asistentka pro řešení administrativních úkolů, správu...
Administrativní práce 20 Virtuální asistentka 1 Organizace kanceláře 10 Správa dokumentů 20 Sociální sítě 1 Canva 1 WordPress 1 Shoptet 1 Organizace konferencí 5
Marketingová vedoucí
I am goal-oriented, hardworking, responsible, reliable, with high attention to detail, sometimes too meticulous and too organized. I consider myself to be strong when working with people either in a...
eventy, semináře, konference, webináře 15 digitální kampaně 8 marketingová strategie, plán, rozpočet 5 PR, externí komunikace 3 interní komunikace 12 wed administration 10 Komunikace 12 PR 3 Marketing 5 Event management 15 Organizace konferencí 15
Tlumočník - lektor - učitel jazyků
Tlumočením, překlady a výukou jazyků se zabývám již více než 20 let, mám zkušenosti především s tlumočením technické italštiny, ale za dobu mé praxe jsem se věnovala i tlumočení společenských...
konsekutivní a doprovodné tlumočení, organizace meetingů 22 Tlumočnictví 22 Organizace kanceláře 22 Organizace konferencí 22 Učení cizích jazyků 22 Překladatelství 22
Copywriter
V současné době se zabývám vědecko-výzkumnou a analytickou činností v oblasti sociologie. Moje výzkumné zaměření v oblasti sociologie je bydlení, migrace (v souvislosti s životním stylem), média a...
Copywriter 15 Výzkum a vývoj 5 Řízení týmu 7 Řízení týmu 6 Organizace konferencí 4 IT projektant 7 Správa sítě 4 Analytik 7 Správa nemovitostí 15
Tlumočení a překlady
Jsem především konferenční tlumočnice a překladatelka s více než dvaceti šestiletou praxí. Ráda spolupracuji a podílím se na organizačním zajištění tlumočených akcí. Rozsáhlé zkušenosti s klienty a...
tlumočení konferenční 26 tlumočení konsekutivní 26 překlady 26 Organizace konferencí 7
HR manažer a koordinátor Business procesů
Jsem multifunkční manažerka, měnící zajeté koleje bez vykolejení a s nastavením správného směru. Oblasti, které dobře znám a ve kterých se dobře pohybuji jsou hlavně Obchod a Marketing, IT,...
Personalista 8 Obchodní marketing 5 Komunikační strategie 10 Organizace konferencí 15 Vzdělávání / rozvoj projektového týmu 5 Obchodní referent 20 Koncepce komunikační strategie 10 Koncepce rozvoje lidských zdrojů 10 Řízení lidských zdrojů 5 Vedení týmu 5
PR, účetnictví, organizace, administrativa
Jsem aktivní maminka na MD a normální práce mě již celkem chybí… rada bych se dále rozvíjela a dělala něco jiného než starost o domácnost a deti… ve své volné chvíli nyní vedu účetnictví pro...
Finanční účetnictví 7 Práce s mládeži 12 Organizace konferencí 4 Informační grafika 2 Psaní odborných textu 2 Tabulky, grafy 3 Organizace společenských akci 4
HR, Marketingový specialista, koordinátor eventů
Invenční manažerka, za kterou dáte ruku do ohně. Pokud hledáte spolehlivost spojenou s kreativitou, jste na správné adrese.
Marketingová propagace 5 Copywriter 3 Marketing 5 Management 4 Prodej 7 Event management 3 SEO / SEM 2 Administrativní práce 5 Organizace konferencí 2 Organizace 3
Vaše asistentka
Asistenská a administrativní práce mě provází už spoustu let. Ráda komunikuji s lidmi ( zákazníci, klienti, významní i začínající). Začínala jsem před pár lety v Praze v leasingové společnosti na...
Administrativní práce 6 Organizace kanceláře 6 Organizace konferencí 3 Organizace projektu 2 Správa objednávek 3 Správa dokumentů 3 E-Mail Marketing 1
Virtuální asistentka
Kdo je a co dělá virtuální asistentka? Je to člověk, který sice nesedí s Vámi v kanceláři , ale jinak vykonává tytéž úkony. Virtuální asistentka za Vás může vyřešit řadu úkolů či činností, které teď...
Administrativa 15 Organizace kanceláře 15 Organizace konferencí 5 Organizace práce 15 Copywriter 2 Korespondence v cizím jazyce 15 Správa objednávek 2 Správa dokumentů 15 Správa uživatelů 2 CRM 3